PL EN

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów
Kampania wysokich lotów

Sytuacja zastana

Budowa nowego terminalu wrocławskiego lotniska rozpoczęła się pod koniec sierpnia 2009 r. i trwała 29 miesięcy. Była jedną z kluczowych inwestycji miejskich ostatnich lat.

Nowy obiekt zastąpił stary terminal - cztery razy mniejszy od obecnego, który funkcjonował na granicy możliwości operacyjnych. Postępy w realizacji inwestycji były na bieżąco śledzone i weryfikowane przez media – lokalne, regionalne, ale także branżowe i ogólnopolskie.

Warunkiem sukcesu kampanii było stworzenie wizerunku obiektu o doniosłej, długofalowej wartości dla społeczności lokalnej, funkcjonalnego i dostępnego.

Ogromne znaczenie miało nawiązywanie do poczucia patriotyzmu lokalnego, akcentowanie, że Wrocław jako pierwsze lotnisko w Polsce uruchomiło nowy terminal pasażerski przed UEFA EURO 2012™.

Rozwiązanie

Uruchomienie obiektu w lutym 2012 r. komunikowała jedna z pierwszych w historii lotniska, zorganizowana na szeroką skalę, przełomowa i angażująca niestandardowe formy komunikacji kampania pod hasłem ,,Wielkie Otwarcie”.

Postawiliśmy na przeświadczenia, że Wrocław to dynamiczne, rozwijające się miasto, które wraz z nowym terminalem zyskuje wizytówkę na europejskim poziomie, a przed mieszkańcami regionu otwiera się okno na świat. Uznaliśmy, że wydarzeniem o kluczowym komunikacyjnym znaczeniu będzie Dzień Otwarty nowego terminalu – event kierowany do mieszkańców Wrocławia i regionu.

Najważniejsze było zaangażowanie mediów w budowanie efektu oczekiwania na ten event i osiągnięcia jak największej frekwencji. Kampanię ,,Wielkiego Otwarcia” dopełniły oficjalna gala otwarcia oraz dzień operacyjnego uruchomienia obiektu.

Efekty

W trakcie 6 tygodni prowadzenia kampanii „Wielkie Otwarcie” nowy terminal wrocławskiego lotniska był na ustach wszystkich. Na temat terminalu ukazała się rekordowa liczba prawie 1000 publikacji - w telewizji, radiu, prasie i Internecie.

Obiekt był w centrum zainteresowania mediów lokalnych, regionalnych, ogólnopolskich i specjalistycznych. Materiał o nowym wrocławskim lotnisku został wyemitowany w doskonałej porze oglądalności, w Wiadomościach TVP1 przed meczem Polski i Portugalii.

Sukcesem okazał się Dzień Otwarty, na którym zjawiło się ok. 30 tysięcy osób. Do udziału w pierwszym spacerze po nowym obiekcie, na który z lotniskiem zapraszała „Gazeta Wyborcza”, pierwszego dnia przyjmowania zgłoszeń zgłosiło się ponad 600 chętnych. W trakcie Dnia Otwartego z nowego terminalu na żywo nadawało audycję Polskie Radio Wrocław, a TVP Wrocław zrealizowało główne wydanie ,,Faktów”.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.