PL EN

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym
Nasz udział w przełomie naukowym

Sytuacja zastana

Wrocławscy badacze z Akademii Medycznej dokonali przełomu w medycynie regeneracyjnej i kosmetologii.

Naukowcy najpierw odkryli obecność komórek macierzystych w porożu jeleni i udowodnili ich niezwykłe właściwości, następnie założyli spółkę i opatentowali swoje odkrycia w Polsce i USA.

Premiera produktów marki Revitacell, pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej, która korzysta z komórek macierzystych MIC-1 wymagała szczególnej oprawy, która pozwoliłaby marce zaistnieć w świadomości klientów.

Rozwiązanie

Kampania „Odkryj piękno z Revitacell”, którą przygotowaliśmy i administrowaliśmy, to uroczysta premiera marki w mediach społecznościowych. Miała ona charakter debiutu produktu, akcji Social Media i badania konsumenckiego.

Jeszcze przed startem sprzedaży stworzyliśmy Internautom szansę, by zostali pierwszymi oficjalnymi użytkownikami unikatowych kuracji. W tym celu, pod adresem profilu marki na Facebooku uruchomiliśmy specjalną aplikację, która pozwoliła wyłonić 123 osoby „zaproszone na premierę”.

Zadanie polegało na udzieleniu odpowiedź na zadane w ramach aplikacji pytanie. Uczestnicy mogli pisać, rysować kręcić filmy, ale przede wszystkim musieli zaskoczyć jury. Finaliści otrzymali do testów kuracje Revitacell, których używali do połowy sierpnia 2012 r. Swoje wrażenia z użytkowania biodermokosmetyków podsumowywali w odsyłanych ankietach.

Efekty

Do udziału w akcji „Odkryj piękno z Revitacell” zgłosiło się prawie 600 osób, z których wyłoniliśmy 123 finalistów.

Założony w lipcu 2012 r. fanpage marki w ciągu niecałych dwóch miesięcy zdobył 2000 fanów. Dzięki prowadzonym przez nas działaniom media relations, uzyskaliśmy setki publikacji medialnych, promujących debiutującą markę w prestiżowych mediach.

O Revitacell pisały prestiżowe tytuły z różnorodnych branż – od „Elle” po „Puls Biznesu”. Premiera biodermokosmetyków była najważniejszym wydarzeniem sezonu we wszystkich serwisach internetowych zajmujących się tematyką health&beauty.

Do udziału w kampanii udało nam się również zaangażować przedstawicieli blogosfery. Już w gronie finalistek znalazły się popularne blogerki, a ponadto kilkanaście wybranych autorek skorzystało z naszej propozycji recenzowania kosmetyków.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.