PL EN

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom
Zafutbolowany Bytom

Sytuacja zastana

Bytom to miasto położone w samym centrum Górnego Śląska. Mimo ciągłego rozwoju niezmiennie musi borykać się z problemami społecznymi, charakterystycznymi dla całego regionu - nieodłącznie związanego z przemysłem górniczym.

Miejskie statystyki pokazują także, że w Bytomiu istnieje poważny problem – duży odsetek dzieci i młodzieży nigdy nie wyjeżdża poza miasto.

„Agora Kids Cup 2012” miało zapewnić im aktywność, radość i zabawę na przekór miejskiej szarzyźnie. Na tak trudnym gruncie, turniej piłkarski dla dzieci ze szkół podstawowych pokazał rzeczywistą możliwość rozwoju poprzez sport.

Rozwiązanie

Projekt, który był odpowiedzią na zapotrzebowanie społeczne, zrealizowaliśmy dla naszego klienta, galerii Agora Bytom, wspólnie z pierwszoligową drużyną – Polonią Bytom.

„Agora Kids Cup 2012” to otwarty turniej piłkarski dla uczniów klas I-III z bytomskich „podstawówek”.

W pierwszym etapie przeprowadzono działania w szkołach. Pozwoliło to na bezpośrednie dotarcie do potencjalnych uczestników. Zasadnicza część turnieju została rozegrana w czerwcu 2012 r. „Agora Kids Cup 2012” odbywał się na terenie 5 dzielnic Bytomia. Finał zorganizowano 17 czerwca w galerii Agora.

Przebieg rozgrywek był na bieżąco relacjonowany w kanałach Social Media. Stworzono również dedykowany serwis internetowy pełny relacji tekstowych, zdjęć i statystyk.

Efekty

Do udziału w „Agora Kids Cup 2012” zgłosiło się ok. 200 piłkarzy - to ponad 30 drużyn z 5 bytomskich dzielnic. Na terenie każdej ze szkół, gdzie odbywał się turniej, codziennie setki dzieci z rodzicami i pedagogami kibicowało oraz korzystało z atrakcji towarzyszących.

Podczas wielkiego finału w Agorze Bytom ponad tysiąc osób dopingowało 5 najlepszych drużyn. Do współpracy zachęcono lokalnych przedsiębiorców. Szeroka promocja turnieju w lokalnych mediach sprawiła, że przez te kilka dni „Agora Kids Cup 2012” żyło całe miasto.

„Agora Kids Cup” wpisało się w długoterminową współpracę Polonii Bytom i Agory Bytom. Dzięki promowaniu sportu i aktywności prozdrowotnej wśród dzieci w Bytomiu oraz pokazaniu wartości rywalizacji sportowej, podkreślono prospołeczny charakter galerii i klubu.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.