Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom.
Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak
Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów
Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.
U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.
Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.
Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.
Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.
Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.
Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.
Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.