PL EN

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Sytuacja zastana

Zależało nam by pokazać, że Agora Bytom wyprzedziła swoje czasy - poszła o krok dalej i wyznaczyła nowe trendy w multifunkcyjności. W tym celu powstała wyjątkowa inicjatywa kulturalna, a przy tym niecodzienna przestrzeń dla mieszkańców miasta i regionu – Galeria na Poziomie.

Rozwiązanie

Każdego miesiąca Agora Bytom zaprasza klientów do Galerii na Poziomie. To wyjątkowa przestrzeń, która daje mieszkańcom regionu możliwość zapoznania się ze sztuką lokalnych artystów. To również szansa dla samych twórców, by pokazać swoje prace szerszemu audytorium.

Przekrój prezentowanych prac w Galerii na Poziomie jest bardzo różnorodny. Klienci Agory Bytom oglądają zarówno dzieła debiutantów, jak również nagradzanych autorów. Za każdym razem ich wspólnym mianownikiem jest szeroko rozumiana lokalność.

Efekty

Wzmocniliśmy wizerunek Agory Bytom jako multigalerii, miejsca otwartego na mieszkańców regionu - nie tylko pod względem zakupów, ale również różnych inicjatyw kulturalnych, ciekawej oferty rozrywkowej czy integracji z życiem miasta.

Pokazujemy Agorę Bytom jako miejsce, które z sukcesem przejęło funkcje bytomskiego Rynku, co odzwierciedla się w wysokim poziomie lojalności klientów. Galeria handlowa jest miejscem, w którym chce się bywać – nie tylko podczas zakupów, ale również w czasie wolnym przeznaczonym na rozrywkę i relaks.

O wystawach i ich autorach można każdego miesiąca przeczytać w gazetach, na lokalnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych, usłyszeć w radiu czy zobaczyć w telewizji.

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.