PL EN

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Sytuacja zastana

Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom, która dzięki prowadzonym przez naszą agencję działaniom na Facebooku nie tylko zyskała bardzo dużą liczbę fanów, ale też na stałe trafia do rankingów najbardziej interaktywnych galerii handlowych w Polsce. Jak to tego doszliśmy?

Rozwiązanie

Budując strategię działania dla Agory Bytom postawiliśmy na lokalność i bardzo mocne podkreślanie działań odbywających się w galerii handlowej. Oznaczało to odejście od typowego dla wielu galerii handlowej przekazu reklamowego i tablicy ogłoszeń sklepów na rzecz komunikacji, która wciąga i jest blisko mieszkańców miasta.

To właśnie samo miasto stało się również istotną tematyką prowadzonej komunikacji. W działaniach konsekwentnie budujemy jego pozytywny wizerunek i zachęcamy do interakcji i aktywnego udziału w prowadzonych działaniach.

Przygotowując się do promocji wydarzenia staramy się stworzyć unikatowy zestaw działań dostosowanych do możliwości Facebooka i przede wszystkim dopasowanych do grup docelowych zainteresowanych danym wydarzeniem. Plan każdorazowo obejmuje działania kreacyjne, content copywriting, działania konkursowe i multimedialne, wykorzystujące nowatorskie narzędzia i świetną współpracę agencji z działem marketingu galerii.

Efekty

Taka strategia pozwala nie tylko na skuteczną komunikację galerii na Facebooku, ale też na uzyskiwanie znakomitych wyników interaktywności w tym kanale. Przykładem takiego działania są np. walentynki, które od 2 lat promowane są bardzo intensywnie na Facebooku. Efekt?

10 000 osób w zasięgu każdego z ponad 20 postów tematycznych i blisko 1200 reakcji na posty. Innym rodzajem działań są plebiscyty promujące miasto jak „Best of Bytom”, czy „Bytom na lato”, które generują bardzo duży ruch i pozytywny odzew na prowadzone działania. To tylko jeden z wielu przykładów realizowanych w każdym roku współpracy.
Dzisiaj Agora Bytom to jeden z największych fanpage w Bytomiu bez podziału na kategorię, co podkreśla jej status, jako miejsca, które poza zakupami jest też centrum rozrywki i spotkań w sercu miasta, a to serce bije również na Facebooku.

Galeria stale zajmuje miejsca w TOP10 w rankingach aktywności i interaktywności, wygrywając z konkurencją zlokalizowaną w dużo większych miastach.

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.