PL EN

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Sytuacja zastana

Facebook to kanał, który stale się zmienia i rozwija. Wraz z nim zmienia się także komunikacja Magnolia Park. Zwiększa się odsetek treści multimedialnych i wideo, przy jednoczesnym zachowaniu kluczowej tematyki, która opiera się na promocji oferty i wydarzeń odbywających się w galerii handlowej.

Jednym z najważniejszych wydarzeń roku 2016 było osiągnięcie liczby 60 000 polubień strony, co pozycjonuje Magnolia Park wśród największych galerii handlowych na Facebooku. W ramach jubileuszu zorganizowane zostało wydarzenie, którego głównym założeniem miało być wciągnięcie fanów z Facebooka do bezpośredniej interakcji wewnątrz galerii.

Rozwiązanie

Wybranym działaniem stał się konkurs. Przez trzy dni klienci Magnolia Park mogli wykonywać zdjęcia w specjalnej jubileuszowej ramce nawiązującej swoim formatem do layoutu Facebooka, trzymając w rękach gadżety charakterystyczne do social media jak np. symbol „like”.

By wziąć udział w konkursie, wystarczyło wykonać zdjęcie aparatem lub smartphone’m i zamieścić je na tablicy fanpage’a Magnolia Park. Autorzy 10 najciekawszych zdjęć mogli wygrać karty podarunkowe o wartości 100 zł.

Aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych uczestników, akcja promowana była za pomocą postów sponsorowanych oraz kampanii Facebook Ads. Reklamy były ściśle targetowane do osób znajdujących się w pobliżu lub bezpośrednio w Magnolia Park, promując równocześnie fanpage i fakt uzyskania aż 60 000 polubień.

Efekty

Ze względu na charakter wydarzenia, kampania musiała dotrzeć do jak największej liczby uczestników w bardzo krótkim czasie (3 dni). Z reklamami dotarliśmy do blisko 20 000 osób. Na zdjęciach zamieszczonych na Facebooku mogliśmy oglądać blisko 100 bohaterów. W zabawie wzięły udział całe rodziny!

Konkurs pokazał jak działania w social media mogą z powodzeniem zostać przeniesione do świata rzeczywistego. Wykorzystując potencjał wydarzenia udało się znaleźć połączenie mediów społecznościowych i wizyty w galerii w realnym czasie.

Konkurs był kolejnym z kreatywnych działań przeprowadzonych przez naszą agencję dla naszego stałego partnera. Już zaplanowane są kolejne działania.

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.