PL EN

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Sytuacja zastana

Wspólna droga do sukcesu Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej WellDerm oraz PR EXPERT miała swój początek w 2008 r.

Dzięki wykorzystaniu marketingu i działań PR, na wzrastającym rynku usług z zakresu medycyny estetycznej i dermatologii, mieliśmy wykreować prawdziwą gwiazdę. Przed agencją zaistniało wyzwanie zbudowania profesjonalnego i eksperckiego wizerunku kliniki.

Podjęte działania musiały koncentrować się na edukacji, promocji kluczowych aspektów oferty gabinetu oraz niwelowaniu barier związanych z przekonaniami na temat tej dziedziny dbania o wygląd.

Rozwiązanie

Dla Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej WellDerm wypracowaliśmy jednolity i konsekwentny sposób komunikowania o marce.

Prowadziliśmy stałe działania media relations, administrowaliśmy fanpage WellDerm na Facebooku, redagowaliśmy newsletter dla Klientów Centrum, uczestniczyliśmy w powstaniu nowej strony internetowej gabinetu.

W lutym 2011 r. zorganizowaliśmy otwarcie gabinetu WellDerm w Warszawie. Podczas spotkania premierę miał Raport TNS OBOP „Polka i medycyna estetyczna”.

Przez cały okres współpracy z klientem popularyzowaliśmy wiedzę na temat medycyny estetycznej i świadomie kreowaliśmy ekspercki wizerunek lekarzy-profesjonalistów zatrudnionych w Centrum WellDerm.

Efekty

Dzięki naszej pracy klinika stała się brandem eksperckim - znajduje się w ogólnopolskiej czołówce gabinetów tego typu.

W ciągu trzech lat współpracy, o Centrum Dermatologii i Medycyny Estetycznej WellDerm pisano w najbardziej prestiżowych tytułach prasy kobiecej. Uzyskaliśmy 1000 publikacji na najważniejszych portalach, blisko 200 obecności w prestiżowych tytułach prasy ogólnopolskiej i lokalnej oraz około 40 zaproszeń do radia i telewizji.

Podczas konferencji towarzyszącej otwarciu gabinetu w Warszawie obecne były wszystkie najważniejsze redakcje pism dla kobiet, m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Elle”, „Uroda”, „Wysokie Obcasy”. Ekspertów WellDerm zapraszano do popularnych programów telewizyjnych i radiowych.

O Centrum wielokrotnie wzmiankowano w Internecie. Składa się to na wielki medialny sukces budowanego od podstaw projektu z branży health&beauty.

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom.

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.