PL EN

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Sytuacja zastana

Niezbędne było działanie, które pokaże osobom mieszkającym w zasięgu oddziaływania Agory Bytom, że niewielkim kosztem można zrealizować marzenie o własnym biznesie – w tym przypadku o sklepie lub stoisku handlowym.

W tym celu powstał wyjątkowy konkurs Agory Bytom - „Projekt Biznes”.

Rozwiązanie

„Projekt Biznes” to konkurs, jakiego nie organizowała jeszcze żadna galeria handlowa w Polsce. Grupą docelową były osoby, które mają pomysł na firmę, ale brakuje im pieniędzy na rozpoczęcie działalności.

Aby wziąć w nim udział, wystarczyło opisać swój pomysł na biznes w formularzu zgłoszeniowym. Całości towarzyszył cykl praktycznych szkoleń w Agorze Bytom, które poprowadzili eksperci Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Uwagę przykuwała wyjątkowa nagroda - zwycięzca mógł przez trzy miesiące bezpłatnie zrealizować swoje plany biznesowe w Agorze Bytom. Dodatkowo otrzymał pomoc merytoryczną, prawną i marketingową, a także trzymiesięczną reklamę.

Bazując na naszym ogromnym doświadczeniu, zaproponowaliśmy i zrealizowaliśmy skuteczną promocję każdego etapu akcji, opartą na działaniach medialnych i social mediach. Jednocześnie wykorzystaliśmy potencjał patronatu medialnego.

Efekty

Konkurs i szkolenia spotkały się z dużym zainteresowaniem mieszkańców regionu. Najmłodszy uczestnik miał 23 lata, najstarszy 76. Wśród autorów pomysłów biznesowych dominowały kobiety. Propozycje dotyczyły głównie sklepów, punktów usługowych, ale pojawiły się też na przykład szkółki coachingowe.

O konkursie i jego poszczególnych etapach można było przeczytać w gazetach, na lokalnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych (również z branży retail), zobaczyć w telewizji czy usłyszeć w radiu. Nawiązaliśmy regularną współpracę partnerską z miejskim portalem bytomski.pl.

W efekcie wzmocniliśmy wizerunek Agory Bytom jako galerii handlowej, która daje gwarancję sukcesu początkującym przedsiębiorcom oraz miejsca, które pozostaje otwarte na potrzeby lokalnej społeczności. Jednocześnie pokazaliśmy, że otworzenie swojego biznesu nie musi być trudne i skomplikowane.

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom.

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.