PL EN

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Sytuacja zastana

Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak do promocji rozkładu lotów wykorzystać… robota. EuGenius, bo o nim mowa, pojawił się na lotnisku 1 kwietnia, a zespół PR EXPERT zajął się promocją jego obecności na lotnisku w mediach tradycyjnych i social media.

Rozwiązanie

EuGenius to robot zaprojektowany na Politechnice Wrocławskiej, który oprócz poruszania się płynnie po pomieszczeniach potrafi także porozumiewać się z ludźmi za pomocą syntetyzatora mowy i wyświetlacza. To on ruszył z okazji prima aprilis w podróż po terminalu Portu Lotniczego Wrocław. Zachęcał pasażerów do interakcji, odwiedzał sklepy w strefie ogólnodostępnej i przeszedł procedurę bezpieczeństwa pasażerów.

Czas spędzony na lotnisku umilał pasażerom rozmową na temat rozkładu lotów, pytając o ulubione kierunki, znajomość rozkładu i nowości, które Port Lotniczy Wrocław zaoferował wiosną. Zachęcał również do wspólnych zdjęć, a nawet… prawił komplementy. Śmiało można powiedzieć, że podbił tego dnia serca.

Efekty

Całe wydarzenie licznie obserwowały media, które z zainteresowaniem śledziły przygody EuGeniusa. Sprawiliśmy, że jego historia obiegła wszystkie kluczowe redakcje w regionie. Dzień z robotem zarejestrowały kamery, a na fanpage Portu Lotniczego Wrocław na Facebooku, który prowadzimy, fani mogli śledzić historię przedstawioną za pomocą 5 filmów, które opowiedziały pełną historię.

Dzięki akcji na temat Portu Lotniczego Wrocław ukazało się kilkadziesiąt publikacji medialnych w kluczowych mediach we Wrocławiu i regionie. Na lotnisku przywitaliśmy m.in. redakcje Gazety Wyborczej, Gazety Wrocławskiej i TVN24.

Cykl filmów na Facebooku został obejrzany blisko 120 000 razy, angażując fanów do aż 1400 reakcji. Spotkanie z robotem spodobało się tak bardzo, że po wielu prośbach i pytaniach EuGenius jeszcze powrócił na lotnisko.

To kolejna z kreatywnych kampanii przeprowadzona dla Portu Lotniczego Wrocław przez zespół PR Expert.

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom.

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Popularyzowaliśmy latanie z wrocławskiego lotniska wśród 1,5 mln Dolnoślązaków. W ramach unikatowej akcji odwróciliśmy standardową komunikację - to port wyszedł do ludzi.