PL EN

Wrocławskie lotnisko przylatuje do…

Sytuacja zastana

U podstaw projektu znalazła się potrzeba przełamania barier - strachu, niedostępności, niewiedzy i ceny - nagromadzonych wokół myślenia o lataniu.

Niezbędne było działanie, które pokaże ludziom mieszkającym w zasięgu oddziaływania wrocławskiego lotniska, że niewielkim kosztem można odwiedzić najciekawsze europejskie metropolie.

W tym celu zorganizowaliśmy pierwszy projekt edukacyjny Portu Lotniczego Wrocław – cykl edukacyjnych wystaw w największych miastach Dolnego Śląska.

Rozwiązanie

9 miast Dolnego Śląska i Opolszczyzny, 900 km trasy, 16 tygodni - cykl wystaw plenerowych ,,Wrocławskie lotnisko przylatuje do…” stanowił przełom w prowadzonej dotychczas przez lotnisko komunikacji zewnętrznej.

Tę unikatową akcję zaplanowaliśmy jako odwrócenie typowego kierunku komunikacji. Dzięki nam port „wyszedł” na spotkanie Dolnoślązakom.

W ramach kampanii wystawa odwiedziła miasta o największym potencjale ekonomicznym i społecznym w regionie. Na trasie znalazły się: Zgorzelec, Bolesławiec, Lubin, Legnica, Opole, Świdnica, Jelenia Góra, Wałbrzych, zaś finałowa prezentacja odbyła się we Wrocławiu.

Każdą wystawę poprzedzała konferencja prasowa zorganizowana dla lokalnych mediów, połączona z udziałem władz portu i lokalnych samorządowców. Wystawa lokowana była w centrach miast, na głównych placach i deptakach.

W ramach ekspozycji prezentowano europejskie miasta, do których można polecieć z Wrocławia.

Efekty

Tournée trwało 16 tygodni i pozwoliło nam dotrzeć z popularyzacją idei latania z Wrocławia do około 1,5 miliona osób.

W związku z akcją udało się zbudować pozytywne relacje z lokalnymi mediami. O lotnisku pisano pozytywnie, relacjonowano jego rozwój – zarówno w kontekście budowy nowego terminalu pasażerskiego, jak i rozwoju siatki połączeń.

Akcja pozwoliła wzmocnić bezpośrednie relacje władz portu z władzami miast, w których odbywały się wystawy i skutecznie promować znaczenie, jakie dla rozwoju regionu niesie modernizacja wrocławskiego lotniska.

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Agora Bytom - serce Bytomia na Facebooku

Jak sprawić, by fanpage galerii handlowej śledziła blisko połowa mieszkańców miasta? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy w Agorze Bytom.

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Port Lotniczy Wrocław – podróżnik EuGenius

Wrocławskie lotnisko znane jest z najwyższych standardów obsługi pasażerów. Jego renoma jest również bodźcem do stałej kreacji działań i podnoszenia jakości komunikacji. Mieliśmy okazję sprawdzić, jak

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Agora Bytom na kulturalnym poziomie

Jesteśmy z Agorą Bytom od samego początku. To już ponad 7 lat. Przez ten czas rynek bardzo się zmienił. Galerie handlowe wpisały się w życie klientów - nie tylko pod względem robienia zakupów, ale rów

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Dwa światy połączone w Magnolia Park

Fanpage Magnolia Park to kluczowy kanał komunikacji galerii handlowej z klientami. Regularna praca nad budową wizerunku i interakcją z fanami w social media skutkuje rosnącym zainteresowaniem.

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

Konkurs, jakiego jeszcze nie było

U podstaw projektu znalazła się chęć popularyzowania przedsiębiorczości, a także potrzeba przełamania barier - strachu, niewiedzy i kosztów nagromadzonych wokół zakładania własnego biznesu.

Zafutbolowany Bytom

Zafutbolowany Bytom

Wspólnie z naszym Klientem, Agorą Bytom oraz pierwszoligową drużyną Polonii Bytom, zapewniliśmy zabawę dwustu dzieciom, promując sportowego ducha i prospołeczny charakter galerii.

Kampania wysokich lotów

Kampania wysokich lotów

Zadbaliśmy o głośne otwarcie jednej z najważniejszych inwestycji miejskich ostatnich lat. Uruchomienie nowego terminalu wrocławskiego lotniska śledziło całe miasto.

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Zostań testerem – zgarnij drukarkę!

Przeprowadziliśmy jedną z największych akcji konsumenckich w historii polskiego rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych.

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Eksperci piękna - budowa wizerunku

Jak budowaliśmy markę WellDerm - od jednej z wielu klinik "no name" we Wrocławiu do jednego z najbardziej rozpoznawalnych brandów we Wrocławiu i w Warszawie.

Nasz udział w przełomie naukowym

Nasz udział w przełomie naukowym

Przy pomocy szeroko zakrojonej akcji promocyjnej na Facebooku, połączonej ze skutecznymi działaniami public relations, przeprowadziliśmy debiut rynkowy pierwszej na świecie linii biodermokosmetycznej.